Cik P

Sepanjang minggu lepas resah gelisah melanda diriku. Production susu merundum sangat2. Kesihatan pun terjejas. Yang paling buat aku suspen, tekak terasa loya sgt. Tanda-tanda awal pregnant. Tambah buat aku kalut bila period tak kunjung tiba. Aku mula selongkar bilik mencari Urine Pregnancy Test. Rasa cm ada balance lagi 1. Bila tak jumpa UPT tu mula rasa nak mengamuk. Rasa nak terbang g farmasi time2 tu gak. Alhamdulilah belum sempat terbang ke farmasi, tup2 cik P datang menjenguk. Lega rasa hati ni.


Bagi yang dah berfamily & cuba menjarakkan kehamilan, tentu pernah alami situasi cam aku tu. Aku bukan la cuba menolak rezeki. Jika di takdirkan Allah aku mengandung lagi dalam waktu terdekat ni, tetap aku bersyukur & terima dengan redha. Cuma kalau boleh aku cuba untuk menjarakkan kehamilan hingga Baby Aura berumur 3 tahun. Reasonnya 1, sebab aku PJJ dengan hubby. 1st pregnancy dah berjauhan, biarlah yang ke2 nanti kami berdekatan pula. Jadi doakan aku cepat dapat bertukar, supaya cepat aku dapat pregnant yang ke2. =)

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato