Monday Blues..

Isnin lg...
Kul 3.15 pg alarm dh bunyi. Awal btol ad kunci alarm.. 2, 3 kali ad kejut aku. Aku xmo bangun lg.. Still awal la syg. Sambung tdo lg.. 3.30 pg alarm aku lak bunyi... Waa mls nk bangun lg.. Matikn dlu alarm.. Tdo jp 5 minit....

Alamak dh 3.45 pg...Kene bgn gak... Mandi n bersiap ala kadar.. Mls nk make up pg2 buta ni... Touch up pe yg patut je la.. Ad tdo lg... Bangun la syg dh kul 4.10 ni..

Mak n abh pn ikut anta aku ke Stesen Keretapi Bt Gajah. Sayang btol la diorg kt aku...heheheh.. Dlm kete aku byk diam jer.. Mata ngantuk, ati lak sebak nk bpisah lagi ngn ad.. Bila la kita dpt bsama cm pasangan yg lain kn..

4.48... Keretapi sampai.. Pas salam ad, mak n abah aku melangkah ke dlm gerabak.. Mane la seat aku ni... Adoiii duk seat tbalik lak... Cmno aku nk duk ngadap blkng selama 3 jam ni.. Aku jenguk ad dr tingkap. Aik tgh borak ngn sape lak tu... Ada je member dia.. Msg ad sat... Alamak tren dh gerak... Penin kpla aku duk tbalik cmti... lyn tdo lg baik la..

Berat nye ati nk tinggalkn hubby...

Dah dkt 7.30 ni...tp x sampai Kepong Sentral... Sure lambat lg la msk opis ni... Dh ler aku ada rs nk tkucil ni... Slow nye..Byk stop lak tu..KTMB ptt upgred kn perkhidmatan Shuttle KL Sentral - Ipoh la... Dlm jadual ptt sampai KL Sentral kul 7.35, tp ari ni sampai kul 7.55.... 20 minit lambat tu. Dh 2 kali aku naik mmg lambat sampai.. Klu lmbt 5 minit mungkin ok lg la tp 20 minit tu tlalu lambat la.. Bkejar la aku g stesen putra lak..mmm 8.20 aku punch in ari ni.. Merah lg punch card aku..

Comments

  1. awat pi balik hari senin?..kan dh terkejar2..

    ReplyDelete
  2. nk buek cmno kak, hubby den kje sabtu smpi kol 4.30..ahad je la kualiti time kami..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato