Lunch utk ari nih...

Time lunch td aku ke KL Sentral nk li tket train dr Bt Gajah ke KL utk pg senin dpn.. Biasa ler rutin mgguan aku sejak kawin nih... Mgu ni ptt turn ad lik sni, tp next week kwn baik A kwin so ad lik next week je sbb nk tmn aku ke majlis A... Xkisah la kan sape blk mane janji leh jumpa tiap2 mgu...

Otw ke KL Sentral aku sempat tdo sat dlm Putra... Mata ni sik ngntuk je la... So ngn x buang masa aku rehatkn mata ni jap... Ramai plak org kt KL Sentral nih... Eh cm lagu CT Sarah jer... Dia wat show ker nih... Tp nape cm lain bebenor sore nye... Lerr sore org karok rupe nye... TM tgh wt promo pe ntah... sedey lak aku dgr sore org yg duk nyanyi tuh... Bkn sedey pe, aku tkt ujn trn b4 aku smpat smpai opis lik jer...

Aku trs g kaunter KTM... x kose aku nk dgr lama2 sore bdk tu... Tgh bratur nk ambik no, mamat dpn aku wt hal lak... Btl2 turn dia ambik no, hp dia bunyi... Aku xde ler nk kisah sgt... Tp yg aku hangin sket tuh bkn nyer dia nk ambik no dlu, leh lak ker lyn kol tu dlu... Klu kol tu penting sgt ketepi ler sket bg laluan org blkng dlu... Aku rs nk jer ketuk pale dia... Sib baek ler dia tu tinggi dr aku... Sengal btol....

Pas bik no, aku duk ler smbil tgu turn nk li tket... nsb ler org x ramai sgt, so x sampai 5 minit aku duk no aku dh naik... Bjaya ler aku li tket awal pg senin tih..

Lapo la plak.. Aku duk pkir nk tapau pe la utk lunch ni.. Ari tu aku der mkn Glass Noodle kt food court KL Sentral tu... Sdp gak... tp ni time lunch sure ramai org nyer.. Mls aku nk tgu mknan lama2 sgt... So aku pn decide g li sandwish kt Subway je la... Senang n cepat... Cm yg aku jangkakan mmg x rmai org kt Subway... Pe lg aku order ler menu faberet aku, meatball marinara.. Tambah lak ari ni rabu so dtp spesel price ler... Hehehe... Lambat lak pjlnan lik opis nih.. Bau meatball ni dh membuka selera ku.. Perut aku pn dh mkin rancak menyanyi... tinggal lom bjoget je lg.. Sabo je la...

Finally smpai gak opis... masa yg di tunggu2... makan time... nyum3x.. Korg tgk gmbo dh la yer...


Comments

  1. hayoh!sampai hati bg tgk jek..knp tak singgah sini amik akak...waaa

    ReplyDelete
  2. tren suda brenti sne...tp nape akk xda naik..huhuhuu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato