Majlis Akad Nikah..8/5/09

Gelabah gak aku sebelum tiba saat nk nikah tuh.. Takut la tjadi pe2 yg x di ingini.. Ad pn risau2 gak ler takut tok kadi tu tanye soklan bkn2.. Time2 gelabah cmtuh klu org tanye nama sendiri pn kekadang leh tlupa.. Alhamdullilah semuanya bjalan lancar. Tok kadi tu pn x banyak tanye.. Yg best nye ayah sendiri yg nikahkn aku. Dgn sekali lafaz, Ad dgn sahnya menjadi suamiku... Lega rasa nye bila semuanya selesai. Rasa dunia ni ana yg punye... Punye la best kawin, rugi btol x kawin awal2.. hehehe..
Ni gambo2 dr camera sendiri. Yg dr photographer x dpt lg. Kira ok la nih. Ada gak video time akad nikah.. So kengkawan enjoy my pic yek...


"Byk ckp lak tok kadi nih...teman dh x sabo nk menikah nih.."

Phuhh lege ati teman...

Ciuman suami...bahagianye...
Family aku n family ad..
Hantaran aku utk suami tercinta...

Renungan manje suami isteri..






Dah bergelar Puan Mardiani...hehehehe


Saat mendebarkan...



Comments

  1. alalala bahagia nye... hermm lg 2 bulan turn aku lak huargghh cuak gile babi...hahah hermm aku nye pc kat opis ni xde speaker x dapat aku dgr fuad lafaz nikah...

    ReplyDelete
  2. tahniah la pengantin...amboi..menyesal kawen lambat katanya!hahahha..best tak kawen?..

    ReplyDelete
  3. mmg bahagia giler...just sedey sal jauh ngn hubby. Yam, get ready pe yg ptt.. asah skil byk2..heheheh
    time nk nikah tu mmg gelabah la.. tp bl dh sah tu, automatik aku nangis tharu lak..x sangka kwin gak ktorg..

    ReplyDelete
  4. thx kak.mmg pn kak nyesal kwin lambat..klu tau, time kenal dh ajak kwin..heheheh
    cuma yg x best nye ujung mgu br leh jumpa..sedey nye..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato