Honeymoon @ Fraser's Hill..

We'ols g Fraser's Hill lepas jer kenduri side aku. Kunun utk honeymoon la. Aku book banglo diam2 jer nk wat suprise utk ad. Sebenarnya ad ajak aku ke Genting, tp sbbkn aku dh book banglo kt Fraser's Hill so aku x agreed la.. So ari ahad kami gerak ler ke FH... Dh ler jln berliku, aku pn dh start penin2.. Smpi kt FH lebih kuang kul 6.. Cabaran start bl kitorg nk mcari banglo tu.. Dh ler xde signboard, kitorg tpaksa meredah seluruh FH.. Setiap ceruk FH agaknye kami dh jelajah.. Finally jumpa gak ler banglo tuh setelah sejam meredah setiap jln yg ada.. 1st impression aku bila tgk banglo tuh... "mengerikan"... Dh ler kwsan sunyi, di ceruk rantau, atas bukit... Mmg xde manusia yg berdekatan.. Aku pn cpt2 suh Ad kuar dr area banglo tuh... Last2 kami sewa la hotel lain yg x mengerikan... Tp lupa lak aku nk ambik gambar banglo tuh sebagai bukti keseraman aku tuh... Myb sal dh tlalu ngeri, aku x sempat nk ambik camera... Tkt gak ler bl dh ambik gambar, tgk ada lak mahluk lain yg x di undang dlm gambar tuh.
















Wajib utk bgambar kt Tower Clock bl kt FH.




















Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato