I'm gettin married in 4 days time...

Pejam celik pejam celik, tinggal lg 4 hari je utk aku bergelar Puan...Antara percaya atau x, hari yg di tunggu selama 4 tahun setelah mengenali Ad, bakal tiba jua...Aku harap perkahwinan ini akan kekal bahagia di dunia & akhirat..Amin...
Minggu ni cuma 2 hari je aku akan bkerja..Rabu aku dh start cuti..Byk lagi benda yg belum di settle kn...Selagi belum tiba harinye, x tau pe yg lom settle n perlu di settlekan...Hopefully dlm masa 3 hari ni leh la di settle kn semuanye..
So there will be no news frm me sepanjang 2 mgu aku bcuti ti..New update commin up in 2 weeks times..let me enjoy my holiday n honeymoon 1st...heheheh

Comments

  1. Selamat Pengantin Baru & Menempuh Dunia baru..honeymoon mn cek?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato