Pengedar Sah Shaklee Ampang

Assalamualaikum,

Ingin mencari vitamin untuk kesihatan? Ada set untuk kecantikan, kecergasan, kehamilan, berpantang, untuk kurus, untuk anak bijak, atau hanya untuk meningkatkan kesihatan. Boleh hubungi saya, Mar 018.268.4992

Saya COD di Tesco Ampang dan sekitarnya setiap hari atau di Seri Kembangan dan Bangsar pada hari bekerja. 


Sekiranya anda membeli dari saya, saya akan beri konsultansi dan cara pengambilan vitamin dengan berkesan mengikut masalah kesihatan yang anda hadapi. 

Mengetahui cara pengambilan yang tepat dapat memberikan kesan penyerapan yang optimum terhadap tubuh anda. 

Oleh itu, adalah penting untuk anda memilih pengedar yang tepat agar anda mendapat bukan hanya vitamin yang terbaik, malah cara pemakanan serta tip-tip penjagaan kesihatan yang tepat. 

Hubungi saya segera bagi mendapatkan sebarang produk shaklee beserta konsultansi terbaik. 


Mar | 018.268.4992
Pengedar Shaklee Ampang 

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato