Mighty 3 Gems

As-salam.

Meh sini nak cerita tentang minuman 3 serangkai yang super hangat di pasaran terutama dibulan ramadhan ni. Set 3 serangkai ni dikenali sebagai mighty 3 gems.



Set mighty 3 gems ni terdiri daripada :

- Performance Drink. Minuman berperisa oren memberi tenaga segera dan berkekalan serta mencegah penyahhidratan. Berupaya menghidrat lebih cepat berbanding air. Digunakan oleh ramai ahli sukan seluruh dunia selama bertahun-tahun.

- ESP. Protein biologi berasaskan tumbuhan yang lengkap rendah lemak, bebas kolestrol dan kaya dengan asid amino penting. Dapat membantu mengekalkan otot, memperbaiki tisu dan fungsi enzim dan hormon yang teratur. Membantu menyokong sistem imun, mengekalkan tahap kolesterol normal dan menggalakkan kesihatan jantung dan prostat. Memecahkan lemak dan mengurangkan berat badan serta dapat mengatasi sembelit kerana dapat melembutkan najis.

- Meal Shakes. Makanan segera yang rendah lemak dan rendah glisemik yang mengandungi 19 vitamin dan mineral penting. Juga sesuai untuk kanak-kanak yang kurang selera makan, masalah asthma, ezema dan bagi warga tua dan dewasa yang susah menelan pil.

Campuran ketiga-tiga minuman ini menghasilkan minuman yang sangat yummy dan berkhasiat serta mampu mengekalkan kecergasan sepanjang hari. Memang amat sesuai dijadikan minuman harian sepanjang bulan ramadhan dan sepanjang masa.

Bagaimana dengan wanita hamil dan ibu menyusu?
Umum sedia maklum kehamilan dan penyusuan membuatkan wanita dan ibu mengalami kelesuan dan keletihan. Mighty 3 gems memang amat sesuai diminum oleh golongan ini. Malah saya juga sentiasa mengambil minuman ini sepanjang kehamilan dan ketika penyusuan. ESP juga mampu memekatkan susu ibu menjadikan bayi lebih cepat kenyang dan puas.

Protein sememangnya penting untuk kulit, kuku dan rambutkan. Dengan mengamalkan ESP, kulit akan menjadi semakin gebu, kuku tidak mudah rapuh dan rambut kurang gugur. Lebih menarik lagi, stretch mark juga akan semakin berkurangan.

Ingin kurangkan berat badan?
ESP dan Meal Shakes juga merupakan sarapan segera yang mudah dan berkhasiat. Mampu memberikan rasa kenyang berpanjangan.

Teruja? Dapatkan segera Mighty 3 Gems anda di sini tanpa perlu melalui saya. Korang boleh hubungi saya untuk dapatkan cara penyediaan minuman ini setelah mendapat produk tersebut. Jangan tangguh lagi, sebab pos malaysia kata jumlah parcel naik mendadak menjelang aidilfitri ini. Order sekarang dan dapatkan sebelum raya. 

Pengedar Sah Shaklee Ampang : Mardiani (Shaklee ID 1091078)

Facebook : d.ni.vitaminsihat

Whatsapp : 018-2684992


S

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato