11.11.

Salam november..

Aku dah lama tak update blog aku.. lama tak menjenguk pun.. sejak dua menjak tnb ni memblok blog ni, aku jadi payah takde mood nk online.. nak mengonlinekan diri kt rumah, memang sangat jarang la kan. baru je aku pegang laptop, si kecik tu dah sibuk-sibuk nak online jugak... pastu bila aku tak layan dia sal leka mengadap laptop, sesuka hati jer dia nak tutup laptop tuh... tu belum bab tekan sini sana, tarik wayar.. adoiii nak online cam nak berperang je.. so lupakan niat suci murni tu...

nak tak nak, terpaksa mengunapakai broadband jugak la kat opis.. tapi yang leceh kalau pakai bb ni, kene offline network opis pulak... sebab ict boleh detect if tak offline.. bila dah detect ti mula la surat warning kuar sal salahguna pc opis.. wahhh straight gile la tu... takut mak...

tapi bila offline pulak dah,  aku tak received lak email opis. dah bape kali ntah kantoi ngn bos... dia email, pastu tanya aku sal menda tu.. bila tengok aku terpinga-pinga, dia pun pelik la nape email dia tak sampai kat aku.. mula la menyalahkan network yang lembab..hahaha... suka hati salahkan teknologi... padahal aku yang offline... nasib ko la ye...

lagi 4 hari je untuk umat islam seluruh dunia menyambut hari raya aidiladha... jumaat ni aku balik bagan lalang... yea yea.. tahun ni patutnya beraya kat batu gajah.. tapi costing la... hubby kena balik ambik aku... pastu patah balik sana... pastu ti nak kene balik hantar aku pulak.. kalau dia balik sini, naik bus jer.. pastu lik bgn lalang sekali dengan keta alang.. kan jimat tu.. hahahaa.. 

ada few perancangan yang patut dibuat pada bulan november ni.. tapi ada yang tak berjalan.. ye la kita hanya mampu merancang... allah yang menentukan segalanya... perlu redha dengan ketentuan.. yang penting terus positif dan berusaha untuk berjaya...

dah masuk bulan november ni bermakna tinggal lagi sebulan je untuk ke penghujung 2011.. bermakna ini sepatutnya menjadi tahun terakhir aku dan hubby berjauhan... hubby dah berjanji, mulai 2012, kami akan tinggal bersama, samada di KL atau di bt gajah.. bermakna jika aku masih belum dapat bertukar, hubby akan datang & cari kerja di sini... semoga tahun 2012 memberi sinar baru dalam rumahtangga kami...

sepatutnya menjadi entry intro je.. tapi agak panjang... ok semogo semua terus success... aku doakan korang bahagai dengan kehidupan masing-masing.. aku sedang bahagia melayan si kecilku yang semakin bijak... nanti aku update cerita baby aura ye..
  

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato