Bersuka ria di times square theme park

Minggu ni hubby tak balik. bz dengan kerja. or sebab masih berperang dingin.. ok tak nak terus melayan nafsu amarah ni. hari ni aku bawa si kecik ke times square theme park untuk bergumbira. pergi berdua je naik tren. tapi aku bawa kete alang g parking kat LRT station cahaya. macam tak percaya je si kecik ni mama dia drive kete manual. hahaha.. dah lama ok aku tak drive manual. layan...

naik lrt sampai stesen hang tuah pastu tukar naik monorail pulak. tapi service monorail lagi hampeh dari lrt rupanya. lembab nak mampus.. dh tu koc lak tu ketot.. bersesak-sesak aku dalam monorail tadi. kesian kt si kecik tu terhimpit.. terpaksa lepaskan 3 tren before aku dapat naik.. bengang...

syok la kt theme park tu... nampak baby aura pun enjoy sangat.. ti aku buat entry lain siap dengan pic sekali ye. hari ni malas nk upload la. 

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato