Baby Aura @ Aquaria

Minggu lepas minggu yang memenatkan buat Baby Aura. Banyak sangat aktiviti mama & papa. =)

Start dari hari khamis, papa sampai, malam kami berjalan ke Downtown, Cheras. Hari jumaat pulak kami ke Motherhood Expo di Midvalley. Pehh jem gila jalan. Nasib baik la hubby cool je. Ingat nak shopping la barang-barang baby kat expo tu. Tapi tak banyak choice barangan pulak. Cuma aku borong baby wipes aje sebab murah.

Berbalik pada tajuk la, hari sabtu pulak hubby ajak ke Aquaria. Punya la seronok si kecil ni tengok ikan-ikan. Sampai dia nak pegang ikan-ikan yang ada. Memang tak tau takut la sayang mama ni. Pada yang tak pernah ke Aquaria, boleh la bawak anak-anak pegi. Harga tiket bagi dewasa warganegara M'sia RM 35 seorang. Kanak-kanak lupa pulak aku sal si kecil ni masuk free je. Seronok jugak la. Leh layan picas ni ye.


bersama papa tersayang

si kecil ni baru nak dapat kaki.
nanti bila dh expert, jenuh la mama mengejar =)

keluarga bahagia kami

Baby Aura yang excited tengok fish

1 lagi pic keluarga bahagia

aku pun tak tau la nama spesis ikan.
macam-macam ada


feeding show
sebenarnya aku sempat gak NIP time tengok feeding show ni.
tapi hubby tak snap pic aku lak. ish..

banyak lagi pic. nak layan, click kt sini

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato