Love is in the air



14 Februari - tarikh yang sentiasa dinanti oleh pasangan yang bercinta. Kadang-kadang aku tertanya kenapa perlu menunggu tarikh ini untuk meraikan cinta. Bukankan cinta perlu dirai setiap hari?

Namun tarikh 14 Februari juga adalah memberi makna tersendiri buat aku. Tarikh ini la aku & hubby sah bercouple setelah beberapa bulan berkawan. :)

Sejarah perkenalan aku & hubby? Kami ditakdirkan bertemu melalui kawan atas kawan. Pertama kali bertemu pada malam tahun baru 2005 di Penang, tiada apa-apa yang istimewa. Lagipun masa tu masing-masing dah ada couple. Beberapa bulan kemudian kami bertemu lagi. Tapi aku lebih rapat dengan kawan hubby. Namun beberapa perkara berlaku menyebabkan kami menjadi semakin rapat. Hingga lah pada tarikh 14 Februari 2006, hubby meluahkan perasaannya padaku.

Kami tidak menyambut Valentime, namun setiap tahun pada tarikh ini, kami memperingati tarikh kami sah bercouple. Tahun ini bermakna telah 5 tahun kami bercinta. Dan cinta ini semakin mendalam setelah kami sah bergelar suami isteri. Tambah bahagia dengan kehadiran Marsya Naurah, si kecil yang menjadi pelengkap cinta kami.

Semoga cinta ini akan terus membara selamanya.

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato