Gongxi Gongxi

Belum terlambat lagi untuk ucapkan Selamat Tahun Baru Cina untuk kaum cina yang merayakannya. Untuk aku, seronok sebab bercuti panjang. Sampaikan bila alarm berbunyi untuk mengejutkan aku pagi tadi, ada sedikit keluhan. Ahh dah keje.

Bila hantar Baby Aura ke rumah mak ina, tiba-tiba aku terasa sayu. Setelah 4 hari berkepit dengannya, rasa macam tak sanggup nak berjauhan pula. Saat bersama Baby Aura merupakan saat yang paling bahagia dalam hidup aku. Setiap telatah & kerenahnya mengundang gelak tawaku. Walau aku terpaksa berjauhan dengan hubby tapi kehadiran Baby Aura membuatkan aku tak memikirkan sangat kesedihan berjauhan dengan hubby. Sememangnya kehadiran Baby Aura memberikan nikmat dan kebahagian yang tak terhingga buatku.

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato