Tanjung Harapan, Klang

Last sunday pegi makan seafood kt Tg Harapan ngn hubby, B.I.L & his friends. Tempat tu best, luas & servis pun bagus. Yang lagi menarik sebab murah. Kami makan berlima, ambik lauk ikan kerapu, ketam, udang & sotong. Nasi putih 7, ( biasa la makan dgn lelakikan) fresh oren 2 jug. Total kos RM 110.00 sahaja. Terkejut gak aku bila tau harganya. Slalu kami makan seafood kt Bagan Lalang (tak ambik udang & ketam) pun mesti cecah RM 130++ Cmni leh pegi lagi la ke Tg Harapan ngan family aku.

Cuma yang tak bestnye, aku rasa tak puas makan. Sebabnya :-

1. Naurah takmo duk diam. So kene ambik turn mkn ngan hubby.
2. Hubby lak sedap je makan smpai tak ingat nak ambikkan lauk ke dlm pinggan aku (sampai aku terpaksa suh hubby ambikkan lauk la)
3. Sebabkan itu, aku dpt makan sikit je lauk-lauk yang sedap tu. Sebab ada sorang kawan B.I.L makan tak ingat orang belakang. Sampai abis semua lauk dia kerjakan. Aku dpt merasa ikan pun sikit jer, 2 ekor udang & 3 ketul sotong. Sedey betol wei...!


Pics pun tak banyak ambik sal semua sibuk makan aje. Aku lak makan ati jer tgk diorg sedap mkn sambil layan naurah yang dah makin lasak ni. Enjoy je la pics yang tak seberapa nih. Hasil tangan hubby yang tak berapa kreatif nih.. Hehehe



muka aku yang tensen tgk org mkn

ha mkn lagik..tambah lagik..

muka kenyang hubby

tinggal kepala ikan ni je la ukt aku...














Comments

  1. hahah tergelak aku bace post ko yg ni...oit turun port klang x roger..ceh!

    ReplyDelete
  2. last minute plan..aku pun tak ingat. klu tak leh jumpa ko yek..next time aku g sne aku roger..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato