PJJ

Ini bukan Pengajian Jarak Jauh ye kawan2. Tapi kali ni aku nk ceritakan tentang Perkahwinan Jarak Jauh. Macam kehidupan aku & hubby sejak setahun yang lepas. Sebenarnye sebelum kawin pun kami dah PJJ gak (Percintaan Jarak Jauh) selama 5 tahun. Sejak berkahwin bulan Mei tahun lepas masih lagi PJJ hingga kini. Banyak masalah & dugaan yang melanda hubungan kami sepanjang PJJ ni. Namun alhamdulilah hubungan kami masih kuat lagi.
Tapi bila dah ada anak sekarang, aku teringin sangat nak hidup disamping hubby macam pasangan yang lain. Aku nk hubby sama-sama ada disamping bagi membantu aku membesarkan naurah. Aku tak nak la PJJ selama-lamanya. Naurah semakin besar. Dia perlukan papanye untuk menjaga & menguruskan hidupnya sama macam yang mama lakukan selama ini. Aku taknak naurah membesar jauh dari papanya.
Aku berdoa agar impian aku untuk bersatu dengan hubby jadi kenyataan secepat yang mungkin.

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato