Thn ni 1st time aku braya dgn gelaran seorg isteri. Happy btol dpt braya ngn org yg paling aku sayang. Thn ni kami beraya kt KL dlu sal aku x larat nk lik Bt Gajah naik bus. Kami pn stil keje lagi ari jumaat. Tak kn ler ad nk dtg jemput aku pastu lik Bt Gajah lik. Baik ler braya kt KL dlu pastu raya ke 3 baru ler kami lik ke Bt Gajah. Yg syok nye mabuk & mual aku hilang terus time raya. Dapat ler aku g bshopping last minute nak cari baju kurung sedondon ngn ad. Bkn tu je sempat gak ler aku g bjalan ke Jln Tar mlm raya tuh. Org punye la sesak gile tp demi shopping aku gagah kn gak ler diri nih.

Pagi raya cam biasa ler family kami bkumpul utk bsalam & bermaafan. Thn ni along pn beraya kt KL gak sal last year dia dh beraya kt sungkai. Emm thn depan sure mak ayah sunyi sal aku & along masing2 beraya kt umh mertua lak. Pas settle bersalaman kitorg semua kuar ler g beraya kt umh makcik2 aku yg duk kt KL nih. Petang lak umh kitorg lak yg kene serbu ngn sedara mara mak. Kalut gak ler sal xde prepare pe2 pn. Kuih raya pn x masuk balang lagik. Bajet xde org nk serbu umh kitorg ler sal pagi2 lagi kitorg dh melarikan diri. hehehe..

Agaknye sebab penat + panas + byk sgt mkn ketupat, ad keletihan sampai ttdo dlm blik. Dh ler dia pegi kunci pintu bilik, aku ketuk pintu sampai nk pecah pn dia leh x sedar. Hangin btol aku 1 badan. Bayangkan ler dia leh tdo dari kul 4 lebih smpai dkt 8 setengah br dia tjaga. Tu pn sebab dh nk roboh pintu bilik aku ketuk. Sabo je la aku ngn hubby aku sorg nih..

Raya ke-2 lak aku g beraya kt umh member opis kt Kelana Jaya. Dh alang2 ad pn ada, so ajak ler dia bjalan2 leh gak kenal kwn opis aku. Lik dr umh kak Siti, kitorg singgah kt Midvalley lak. Ye la aku dh x mabuk so ambik kesempatan ler g bjalan.

Pagi raya ke-3 br ler kami btolak lik ke Bt Gajah. Best gak aku beraya kt Bt Gajah. Dpt jumpa sedara mara ad yg dh lama gak aku x jumpa. Tp yg xleh lupa aku tserempak ngn ex-gf ad. Tp x heran sgt ler sal aku lg cantik.. Heheheh

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato