Raya.. Raya.. Raya

Sedar x sedar lagi 2 mgu umat islam akan menyambut Hari Raya. Dlu zaman bdk2 mmg x sabar nk tunggu raya. Excited sgt sbb dpt baju baru, kasut baru, nk g kutip duit raya & mcm2 la. Tp bila di makin dewasa ni excited tu dh kurang sket la. Sbb nye nk kene kuar duit raya utk bdk2 lak.. Heheh.

Thn ni 1st time aku beraya sebagai seorg isteri. Seronok sbb kali ni dpt la beraya dgn org yg di cintai. Thn ni turn utk beraya kt umh aku dlu. Raya ke 3 br balik Bt Gajah. Tp aku sbnarnya tak prepare apa2 utk raya lg. Shopping baju pn belum lg. Tak tau la sempat ke tak. Bkn xnk shopping tp keadaan aku skg ni buat aku hilang mood nk shopping. Kalau smpai mgu dpn pn stil mabuk2 nampak gayanya beraya pakai bj lama je la. Nasib la perut x besar sgt lagi, so insya allah leh muat lg la baju2 zaman anak dara dlu. Tambah lak badan aku dh makin susut ni, heheh leh lagi la melaram di pagi raya.

Comments

  1. ni la mak jeles ni bila dgr perkataan 'susut' tu..kalau mcm gini..mak pun nak preggie jugaklah..mrasa!hahahah

    ReplyDelete
  2. tp klu selera mkn pn susut gak ler. klu mkin bselera alamatnye 3x ganda melepasi tahap normal ler bdnnye.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato