Shawls

As-salam,

Lama sangat dah ni aku tak update blog. Walau azam tahun baru nak lebih rajin. Tapi kadang-kadang hilang mood nak bercerita. Padahal banyak cerita nak di ceritakan.

Kita mulakan dengan ramadan la ye. Dalam tak sedar dah 15 hari kita berpuasa. Tapi aku bukan tak sedar pun. Memang hari-hari tengok kalendar. Hehehe. So macam mana dengan amalan / aktiviti sepanjang berpuasa ni? Ni dah tinggal 15 hari terakhir. Jom kita rebut pahala berganda ramadan.

Kalau tahun lepas aku sibuk dengan cheese tart. Tahun ni kami tak ambil sebarang tempahan. Sebab partner aku sibuk berniaga. Jadi tak mampu la aku nk buat sorang-sorang kan. Tapi aku takde la duduk menung je. Ada projek yang sedang di jalankan.

Sekarang ni aku mulakan bisnes shawls pulak. Ni shawls yang aku dah hasilkan. Ada 4 corak kesemuanya. 


koleksi marwa
3 tone sweet maroon
RM30 inc postage
material : quality chiffon
measurement : 1.75m x 0.5m

koleksi marwa
3 tone dusty pink
RM30 inc postage
material : quality chiffon
measurement : 1.75m x 0.5m


koleksi marsya
Shocking pink with turquoise beaded lace
RM65 inc postage
material : aritachi chiffon
measurement : 1.75m x 0.7m
sold out
 
koleksi marsya
shocking pink with brown border sequin
RM55 inc postage
material : aritachi chiffon
measurement : 1.75m x 0.7m
sold out

Satu keistimewaan yang ada pada koleksi marsya ialah setiap rekaan adalah exclusive. Hanya satu rekaan bagi setiap helai. Harga adalah bergantung kepada corak hiasan. Namun sangat-sangat berbaloi. Setiap kain yang di gunakan bagi kedua-dua koleksi sangat berkualiti dan mudah di bentuk.

Insya allah akan ada stok terbaru untuk koleksi marsya dengan warna dan corak yang berlainan, yang pasti lebih exclusive.

Kalau ada yang berminat nak membeli ready stock untuk koleksi marwa, boleh email aku di amoi_choc@yahoo.com

Salam ramadan, see u soon .

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato