Dtp gak aku update blog

Finally dpt gak aku online lik.. Tensen btol sal kt opis dh pblem. So dh xleh nk update blog dh. Ari ni g umh along so leh ler online jp. Dpt ler aku update blog aku yg dh lama sgt x di jenguk.

Alhamdulilah kandungan aku dh masuk 23 mgu skg ni makne nye dh 6 bulan la. Awal bulan ari tu dh g wat check up n scan. Doc pn dh sahkan jantina kandungan aku. Happy nye aku... Sebenarnya aku x kisah je boy atau girl, asalkan baby sihat. Ad pn cmtu gak, dh x sabar sgt nk tgk baby. 5 Dec ni nk g wat check up lagi. X sabo aku nk tgk perkembangan baby. Skg ni baby pn dh start aktif sgt. Tiap2 mlm menendang. Seronok btol aku dpt rasa pengalaman cmni. Baru aku tau perasaan tiap wanita yg mengandung. Skg ni pn aku dh mula rasa cmne perasaan seorg ibu. Walaupn kadang2 perasaan takut tu ada gak dlm ati ni. Tp aku mmg x sabo nk tunggu kelahiran babyku ini.

Just nk share my new look wit my new sexy tummy.. Hehehe



Next week dh raya haji. Kali ni aku braya kt Bt Gajah sal raya puasa ari tu dh braya kt umh aku dlu. Ad dtg ambik aku ti sal aku dh x larat nk naik bus. Sakit bis bdn aku duk lama2 dlm bus. So ad kne la dtg ambik aku dlu. Tp ahad ad just anta aku smpai sungkai je sal ktorg singgah umh opah kak lin. Adik bongsu dia kawin. Mum n ayah pn g gak so ti aku lik ngn mum ayah je dr sungkai.

Skg ni dh start cuti skol. So ayah dh banyak masa kt umh la. Tp ayah bz sket skg sal uruskan hadiah utk family day ktorg yg akan diadakan x-mas ti. Mm x sabar nk tgu family day kali ni. Tp nampak gaya nye thn ni aku xleh nk join game la sal tgh sarat mengandung. Xpe la aku bg moral support kt family aku je especially utk ad. Tkt ad segan je sal ni 1st time dia akan join family day family aku kn. Ad tu kdg2 leh tahan gak segan nye.. Tp kdg2 xtau malu lak. Mcm2 hal btl.

Comments

  1. tgk perut tu mcm baby boy jek..btul tak?
    eii..akak pun tak sabar nk tgu awk bersalin nih...heheh..

    ReplyDelete
  2. wah cm mak bidan la plak leh main tgk2 perut.. tang mne yg nampak cm boy tuh?

    ReplyDelete
  3. nampak lonjong semcm tu..ye ke boy?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato