Anggur Muscadine, tumbuhan unik pencegah kanser

Assalam, 

Pernah dengan tentang anggur muscadine? Anggur muscadine ni bukan sebarang anggur, tapi anggur yang telah dikenalpasti mempunyai lebih satu kromosum berbanding anggur biasa. 


Anggur muscadine ni tumbuh di kawasan yang lembab dan panas. Salah satu faktor yang dikenalpasti kenapa anggur ini mempunyai resveratrol tinggi yang mampu melawan sel-sel kanser. 



Saiznya adalah sebesar bola golf tau dan kulitnya tebal dan keras. Wahh memang jauh berbeza dengan anggur biasa. Tak hairan la ia dikenali sebagai super grapes. Ia juga kaya dengan polifenol, iaitu agen anti penuaan yang paling berkesan. 


Tau tak, anggur muscadine adalah salah satu ramuan yang terdapat di dalam VIVIX SHAKLEE. Patut la pengguna vivix nampak lebih sihat dan muda berbanding usia mereka. 



Saintis shaklee telah mengkaji selama bertahun-tahun bagi mendapatkan penemuan terbaik bagi menghasilkan vivix.



Kehebatan vivix memang tak perlu dipertikaikan lagi. Ramai yang telah merasakan #shakleeeffect nya. Master Law Chu Hian adalah seorang pengidap kanser. Sebelum itu, beliau merupakan personaliti tv. Setelah disahkan menghidap kanser, beliau tidak patah semangat malah berusaha untuk pulih kembali.


Dipertemukan dengan vivix dan merasai sendiri kebaikannya, beliau mula melibatkan diri dengan shaklee secara aktif hingga bergelar Presidential Master. 

Ingin mencuba VIVIX sebotol hari ini? Untuk pembelian, boleh klik gambar di bawah: 




Atau hubungi saya melalui : 


Call / Whatsapp / SMS : Mar 018.268.4992

FB : Mardiani
Pengedar Shaklee Ampang 

COD : Tesco Ampang dan sekitarnya
Bangsar &: Seri Kembangan (Hari bekerja sahaja)
Pos ke seluruh Malaysia  



Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato

Smart Reader Kids