DEKO RUMAH PART 2 | LAMPU

Assalamualaikum.

Yeayyy lampu dah siap di pasang. Semalam en.suami wasap gambar. Bertambah excited ahkak rasa tau. 





Ruang ni kami plan nak letak meja makan. Lampu 3 serangkai ni en.suami beli di kedai di Jalan Pasar. Lebih murah dan ada warrenty setahun berbanding dengan kedai di area Ampang.






Lampu bilik ni kalau di off, pastu on balik akan menyala lampu kaler soft orange. Boleh jadi lampu tidur. Faham kenapa ahkak cakap ni? Hihi. Terlupa pula nak suruh en.suami ambik pic. Nanti la ahkak ambik pic pastu update balik ye.




Seluruh rumah kami guna lampu LED termasuk ruang yard dan balkoni. Memang terang dan yang menarik lampu LED tak panas macam lampu biasa, lebih jimat elektrik dan lebih terang.

Sekarang ni kipas yang tak beli lagi. Cadang nak letak wall fan di ruang makan dan 1 lagi wall fan di master bedroom. Bilik anak-anak pakai stand fan yang dah sedia ada di rumah sekarang. Kalau ada bajet lebih nak gak tukar kipas di hall ni. Tapi tu kalau ada bajet la.


Ok la ni je cerita tentang lampu. Hari ni en.suami nak mula angkut barang. Nanti tinggal yang penting dan yang nak pakai je.

Ehh ada yang gaji awal ye bulan ni. Nak beli supplement ke? Meh contact ahkak ye. Setiap customer ahkak berhak dapat konsultansi esklusif dari ahkak. 


WHATSAPP / CALL / SMS
018-2684992

COD
Petronas Tesco Ampang dan sekitarnya



Love,
Ahkak Santek a.k.a Kak Mar



Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato

Smart Reader Kids