Vitamin terbaik untuk kanak-kanak


Assalam, 

Alhamdulillah semua kelengkapan persekolahan naurah dah settle. Nasib settlekan awal, tak perlu kelam kabut di saat akhir. Ahkak santek mula beli dari awal cuti persekolahan lagi. Sebab takut kang kalau lambat takde saiz pulak untuk si princess yang kecik molek tu. 

Selain segala kelengkapan, yang ahkak santek utamakan juga adalah keperluan nutrisi naurah. Maklum la darjah 1 tentu saja lebih mencabar berbanding semasa bersekolah tadika. Jadual persekolahan sekarang bukan macam zaman ahkak santek dulu. Jadual sekarang memang padat dengan macam-macam kelas tambahan. Baru tengok jadual pun ahkak santek dah letih. 




Jadi supaya naurah lebih cergas, tidak mudah di jangkiti sakit dan lebih fokus di dalam kelas jadi ahkak santek sediakan 4 jenis vitamin untuk dia. Kenapa sampai 4? Meh akhak santek explain dulu kegunaan semua vitamin ni.

Meal shakes untuk ketika sarapan pagi agar lebih bertenaga. Meal shakes adalah multivitamin lengkap yang kaya dengan fibre. Jadi ia sangat baik untuk perut anak. Rasa vanilla yang sangat lazat boleh di bancuh bersama minuman kegemaraan anak-anak. Macam naurah, bancuh gitu je pun dia suka.

Tak lupa vitamin c untuk imun sistem yang sekuat konkrit. Bila imun sistem kuat untuk melawan bakteria, tidak mudah la tubuh jatuh sakit. Rasa masam citrus yang menyegarkan memang menjadi vitamin kesukaan naurah dan athmar.

Vitalea juga la multivitamin lengkap yang mengandungi 19 jenis vitamin dan mineral penting untuk kanak-kanak. Baik untuk tumbesaran kanak-kanak dan menyokong tulang yang kuat dan badan yang sihat.

Omega kaya dengan DHA dan EPA dari minyak ikan terbaik di dunia yang sangat baik untuk fungsi otak dan memelihara penglihatan anak. Ia juga dapat membantu anak agar lebih fokus di dalam kelas. 


Tak salah melabur sedikit untuk kesihatan anak. Anak anda adalah bakal pemimpin di masa hadapan. Jadi, sediakan mereka dengan kesihatan yang baik agar dapat cemerlang di masa hadapan. 


Untuk mendapatkan set vitamin untuk kanak-kanak, uolss boleh terus klik pada ikon di bawah dan hubungi saya untuk konsultansi. 






Atau lebih mudah dengan terus whatsapp ahkak santek untuk ahkak bantu membuat pembelian secara atas talian. 


Hubungi saya segera melalui 

Call / SMS / Whatsapp

Mar 018.268.4992
Pengedar Shaklee Ampang

FB  Mardiani

COD : Tesco Ampang dan sekitarnya
Bangsar & Seri Kembangan (Hari bekerja) 

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato

Smart Reader Kids