Khasiat bawang putih

Assalam, 

Athmar memang suka di urut. Lagi-lagi kalau mama urut dia dengan garlic oil. Tambah kalau dia tengah batuk atau selsema, memang mama akan urut dengan garlic oil sebelum tidur. Selesa tidurnya nanti.
google

Cara mudah saya buat garlic oil, saya bakar garlic bersama dengan kulitnya. Kemudian saya lenyekkan sedikit di dalam mangkuk dan tuang minyak jagung / sawit / zaitun. Sukatannya main agak-agak je. Saya biasa buat sikit-sikit je. Ni contoh garlic oil. 

google

Selain untuk melazatkan masakan, bawang putih juga merupakan antibiotik semulajadi yang selamat. Ia dapat membantu meningkatkan imun sistem dan menghalang penyakit berjangkit seperti selsema, kulat, kuman, virus dan yis candida.

Untuk seorang dewasa, amalan memakan bawang putih boleh membantu menurunkan darah tinggi, menurunkan kolesterol, melindungi jantung, menghalang strok dan penyakit koronari.


Tak lalu makan bawang putih? Tak mengapa shaklee juga mempunyai#garliccomplex yang dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba bagi memastikan pengekalan 100% Allicin aktif. Setiap 2 tablet garlic complex bersamaan dengan 2 ulas bawang putih segar!! 
😍


Anda boleh mendapatkan Garlic Complex dengan cara mudah melalui web shaklee dengan klik ikon di bawah


atau 

Hubungi saya segera melalui 

Call / SMS / Whatsapp

Mar 018.268.4992
Pengedar Shaklee Ampang

FB  Mardiani

COD : Tesco Ampang dan sekitarnya
Bangsar & Seri Kembangan (Hari bekerja) 

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato

Smart Reader Kids