Herbal Blend si Penyelamat di rumah

Assalam,

Penah dengar tentang Herbal Blend? Ini saya gelar penyelamat di rumah. Krim multipurpose yang sangat banyak kegunaannya. 



Beberapa minggu lepas athmar kena cirit-birit. Kesian sampai merah montot dia. Saya perasan pun sebab dia cakap sakit bila saya nak cuci montotnya tu. Cepat-cepat la saya sapu HB. Alhamdulillah esoknya terus baik.

Ni ada beberapa testimoni dari customer saya yang berpuas hati dengan Herbal Blend.





Sebelum ni pulak, jari saya terluka masa nak buat fries untuk athmar. Terkena blade cutter. Punya la banyak darah mengalir. Kalau orang dulu-dulu biasa cari daun kapal terbang, tapi sekarang tak payah susah payah. Saya calit sikit HB ke jari yang luka tu, cepat je darah berhenti mengalir. 



Selain tu, HB juga dapat menghalang gigitan nyamuk. Jadi sebelum keluar rumah, pastikan sapu tubuh anak dengan HB tau. Risau la musim-musim denggi dan zika ni. 

Banyak lagi kegunaan HB ni. Beli 2 tiub la, 1 letak di rumah, 1 lagi dalam handbag. Sebagai penyelamat di waktu tak di duga. 


Untuk mendapatkannya, anda boleh klik pada ikon di bawah




Atau anda juga boleh hubungi saya untuk dapatkan melalui COD atau postage.

Hubungi saya segera melalui 

Call / SMS / Whatsapp

Mar | 018.268.4992
Pengedar Shaklee Ampang

FB  Mardiani

COD : Tesco Ampang dan sekitarnya
Bangsar & Seri Kembangan (Hari bekerja) 


Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato