Klinik Pergigian Medini, Ampang

Assalam,

2 minggu en.suami diserang sakit gigi yang kronik. Yang parahnya sebab dah malam baru sibuk nak mencari klinik gigi. Masa tu dah pukul 9 malam. Punya la marah saya ni sebab mana nak cari klinik gigi yang masih di buka. Tapi malas nak bergaduh, saya pun google la. 1st klinik di area Taman Permata, tutup jam 10.00 malam. Cuba call, tapi malangnya mereka dah tak ambik patient lagi sebab yang menunggu pun dah ramai. Google la lagi. Lagi 1 klinik tutup jam 9.45 malam. Saya cuba call tapi tak berjawab. Nasib baik terjumpa lagi satu klinik yang tutup jam 10.00 malam dan terletak di Ampang. Saya cuba call, pada mulanya mereka tak nak ambil pesakit lagi sebab sedang buat satu treatment yang lama dengan pesakit yang ada sekarang. Tapi saya cuba guna kuasa memujuk, alhamdulillah mereka sedia terima lagi seorang pesakit.

Klinik Medini terletak di area Ampang Point, sebelah dengan My Mom Chicken Rice Shop. Klinik ni baru beroperasi pada bulan Januari 2016. So masih baru. Keadaan di dalam klinik pun cantik dan selesa, dan pekerja mereka juga ramah.

Jadi orang-orang ampang dan sekitarnya, boleh la ke Klinik Medini untuk dapatkan rawatan gigi ye. Iklan ni tak berbayar ye.

Sedang menunggu untuk di rawat sambil menahan kesakitan. 



Masa mama nak ambil gambar di dalam klinik, hero kecil ni sibuk suruh ambil gambar dia juga. Ok mama tepet gambar dia dalam blog mama ni.

Sekarang ni, bila anak-anak malas gosok gigi saya akan refer kes papa diorang sakit gigi supaya diorang takut untuk malas gosok gigi.

Memang seksa sakit gigi ni kan. Untuk korang yang selalu ada masalah gigi, kena la rajin menjaga gigi tu. Jangan malas gosok gigi ye.


Love,
Mar
018-2684992
Pengedar Shaklee Ampang

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Smart Reader Kids

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato