Kenapa VIVIX digelar TONIK AJAIB

Assalam, 

Pagi ni hujan. Cuaca sejuk macam ni, kalau hari cuti sure tarik selimut balik. Opsss jangan sambung tidur balik walaupun hari cuti ye. Bangun awal pagi, murah rezeki. Tu yang ayah saya selalu nasihatkan. 

Korang mesti pernah dengan perkataan tonik. Tau tak perkataan tonik tu berasal dari perkataan Jerman yang bermaksud maajun. Ehh takde la saya bergurau je. 

Tau tak, shaklee juga ada produk yang di gelar tonik ajaib. Kenapa ye? Sebab kandungan yang terdapat di dalam tonik ajaibnya mengandungi 10x lebih RESVERATROL yang mampu membaiki sel-sel DNA dalam saraf kita. 

Seperti yang kita tau, dalam tubuh badan kita mempunya berjuta-juta sel DNA. Inilah yang membentuk diri kita. Namun semakin bertambah usia, sel DNA dalam tubuh kita semakin berkurang dan ada yang rosak disebabkan oleh faktor pemakanan dan gaya hidup yang tidak sihat. 

Bila DNA makin berkurang, ini la punca timbul pelbagai jenis penyakit seperti kanser, sakit jantung, alzheimer dan sebagainya. Ada orang kata nyanyuk adalah kerana faktor umur. Tapi ada cara untuk elakkannya. Bagaimana? 

Dengan tonik ajaib shaklee la. Ramuan yang terkandung di dalam VIVIX dapat membantu merawat sel-sel di dalam tubuh kita. Ada 4 bahan utama yang terdapat di dalam VIVIX. 




1. Anggur Muscadine. 
Anggur bukan sebarang anggur, tapi anggur liar yang kaya dengan sumber antioksida dan anti radang. Mempunyai 40 kali ganda lebih polifenol yang baik untuk kesihatan kardiovaskular, menurankan tahap gula dalam darah, mencegah kanser serta melambatkan proses penuaan. 



2. Lobak Ungu 
Mempunyai sumber terbaik Vitamin A dan mengandungi phytochemical. Juga mengandungi antioksida mustajab yang bertindak sebagai anti radang, anti mikrob dan anti carcinogen yang membantu mengurangkan sakit jantung. Asid klorogenik di dalamnya mampu mengurangkan diabetes. 



3. Elderberry 
Elderberry sangat berkesan dalam merawat simptom flu terutama influenza B. Ia mengandungi flavonoids yang mempunyai antioksidan yang mampu mengukuhkan sistem imun bagi melawan jangkitan virus dan bakteria. Selain itu, Elderberry juga kaya dengan vitamin A,B dan C yang dapat merendahkan tahap kolestrol. 



4. Knotweed Jepun
Atau nama lainnya Polygonum Cuspidatum (nak sebut pun payah) adalah sumber komersial Resveratrol, yang juga terdapat dalam ekstrak kulit dan biji anggur merah. Banyak jenis perubatan tradisional cina menggunakan Knotweed Jepun di dalam rawatannya. Mengandungi supplement anti penuaan, dapat membantu merendahkan kolesterol, tekanan darah dan meninggikan prestasi atlit serta dapat membantu dalam penurunan berat badan. 



Gabungan keempat-empat sumber hebat ini menghasilkan satu minuman tonik yang sangat berkhasiat. Penghasilan vivix di pantau ketat oleh para saintis shaklee dan menjalani pelbagai ujian klinikal bagi menguji tahap keberkesanannya. Bukan hanya produk tampal label lepas tu claim ianya terbaik dan berkesan tau. 



Penting untuk kita memastikan sumber makanan tambahan yang di ambil tu benar-benar berkesan dan selamat untuk jangka masa yang panjang. 

Bila orang kata VIVIX tu mahal, saya kata ianya setanding dengan khasiatnya. Boleh google tentang testimoni VIVIX yang sememangnya banyak telah dikongsi oleh pengguna yang berpuas hati. 

Ingin dapatkan sebotol VIVIX hari ini? Klik gambar di bawah untuk pembelian: 



Atau boleh Hubungi saya: 

Call / SMS / Whatsapp : Mar 018-2684992

FB : Mardiani
Pengedar Sah Shaklee Anda

COD : Tesco Ampang dan sekitarnya
Bangsar & Seri Kembangan (Hari bekerja sahaja) 
Pos ke seluruh Malaysia 

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato

Smart Reader Kids