Atasi Stretch Marks

Assalam. 

Nak kongsi cerita sikit, masa mengandungkan naurah dulu, bila perut terasa gatal, memang rancak saya menggaru. Tak sangka pulak bila menggaru, stretch mark pula jadinya. Patut la mak marah bila nampak saya menggaru perut. Sapu lotion pun tak menjadi apa. Tapi memang tak tahan gatal kan. 

Hingga lah saya mula amalkan ESP ketika mengandungkan athmar. Kesan stretch mark lama mula pudar. Yang baru segan nak muncul.😍
😍



Mula-mula tak perasan pulak kesan stretch mark berkurangan, tapi en.suami la yang tegur. Katanya "eh, stretch mark kat perut ayang makin kurang la". Lepas tu baru sibuk nak tengok cermin. Ye la betul. Tersengeh-sengeh la saya. Sebab dulu memang saya rimas betul tengok kesan stretch mark tu. Naik segan pun ada. 



Kenapa ESP boleh membantu hilangkan kesan stretch mark? 


Sebab ESP mengandungi Asid Amino yang dapat merangsang pembentukan semula kulit, mengurangkan kedutan, anti-penuaan dan mengurangkan parut. Protein pula sememangnya penting dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan kita. Kekurangan protein boleh menyebabkan kelemahan dalam sistem imun untuk melawan penyakit, kehilangan kepejalan oto, masslah penghadaman dan membantutkan pertumbuhan. 

Rimas dengan STRETCH MARKS? Cuba lah ESP hari ini.

Apa yang menarik, bukan hanya ibu hamil je boleh minum ESP ni, malah ESP boleh dinikmati oleh sesiapa sahaja termasuk kaum lelaki sebab ESP membantu memberikan tenaga segera.

Dapatkan ESP anda hari ini dengan klik gambar di bawah



Atau anda boleh juga hubungi saya melalui: 


Call / Whatsapp / SMS : Mar 018.268.4992

FB : Mardiani
Pengedar Shaklee Ampang 

COD : Tesco Ampang dan sekitarnya
Bangsar & Seri Kembangan (Hari bekerja sahaja) 
Pos ke seluruh Malaysia 

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato

Smart Reader Kids