Kenapa ber SHAKLEE

Assalam,

Malam ni terasa nak update blog pula. Sambil golek atas katil sambil susukan athmar sambil menaip. Aku nak ceritakan macam mana aku boleh terjebak dengan shaklee. Mula-mula dengar nama shaklee masa duk menyusukan naurah. Tapi masa tu rasa tak mampu nak beli supplement. Walaupun ramai yang duk promote produk ni, tapi sebab rasa mahal so aku tak beli la. 

Set pertama yang aku beli adalah set kurus bajet. Ada lecithin, Herb-Lex dan Alfalfa. Tapi masa tu makan tak konsisten. Sebab rasa sayang nak habiskan. Hahaha. Tak lama lepas tu aku mengandungkan athmar. Masa kandungan berusia 6 bulan, aku decide untuk join jadi ahli shaklee dan beli set kehamilan. Kali ni memang konsisten makan. Alhamdulillah asbab shaklee, aku sentiasa bertenaga sepanjang mengandungkan athmar. 

Proses melahirkan athmar pun sangat cepat. Hanya sejam sakit contraction, aku melahirkan athmar dengam 3 kali teran. Sejurus lepas melahirkan aku terus menyusukan athmar. Lepas 2 jam bersalin aku terus makan supplement shaklee. Set berpantang adalah sama dengan set kehamilan dengan tambahan beberapa jenis supplement lain lagi. Senang kan. Tak perlu fikir jamu apa lagi yang perlu di beli. Supplement shaklee mengandungi sumber nutrien lengkap yang diperlukan oleh ibu mengandung, berpantang dan menyusukan.

Sepanjang berpantang juga aku kelihatan cergas. Sampaikan kawan-kawan mak yang datang melawat pun kata aku kelihatan tak seperti orang dalam pantang.

Kerana telah merasai sendiri kebaikkan shaklee, maka aku mula serius promote produk shaklee juga. Aku nak berkongsi kebaikkan shaklee kepada lebih ramai orang diluar sana. Produk shaklee telah berada lebih 50 tahun di dalam pasaran. Malah banyak kajian perubatan telah di jalankan ke atas produk shaklee bagi mengesan kehadiran bahan berbahawa didalam produk mereka. Kerana begitu yakin dengan produk mereka, shaklee satu-satunya syarikat yang berani membenarkan pihak ke 3 menguji produk mereka. Gila kan. Tapi itu memang benar. 

Kalau korang rasakan semua supplement adalah sama korang memang betul-betul silap. Banyak produk yang berada di pasaran tidak mengandungi vitamin dan mineral sepertimana yang tertera pada label. Memang ada ujian mengenai perkara ini. Shaklee adalah satu-satunya produk yang benar-benar mengandungi zat mineral dan vitamin seperti yang di labelkan.

Produk shaklee mahal? Sebenarnya ditak lah semahal yang di sangkakan. Kalau nak lebih jimat, jom daftar sebagai ahli dan nikmati produk dengan harga ahli. Hanya bayar RM 68.90 seumur hidup korang dapat membeli supplement dengan harga ahli.

Tak tahu berniaga. Jangan risau, team kami akan membantu anda untuk berniaga. 

Tak minat berniaga? Tak mengapa, jadi ahli untuk makan sendiri pun boleh. Tak ada point yang perlu di maintain setiap bulan. Cuma kalau pembelian koran cecah 150UV setiap bulan jadi suka atau tidak korang akan dapat cash bonus. Tak suka ke?

Untum pertanyaan lanjut boleh hubungi,
Pengedar Sah Shaklee Ampang : Mardiani (Shaklee ID 1091078)

Facebook : d.ni.vitaminsihat

Whatsapp : 018-2684992

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato

Smart Reader Kids