Promosi bulan March 2015

As-salam,

Untuk bulan mac 2015 ni, promosi dari shaklee adalah:

ESP
Beli 6 percuma 1
atau
Beli 2 dapat 5% less




Aku makan ESP ni dari masa mengandungkan athmar. Rasanya yang sedap tu membuatkan aku selalu tak sabar nak minum.  Dengan promo macam ni memang seronok la aku membeli untuk stok. Bagi yang nak cantik berseri menjelang raya nanti, cepat-cepat la minum sekarang. Lagi berapa bulan je kan nak raya. Sebelum tu puasa dulu.  Protein memberikan rasa kenyang yang lebih lama dan membekalkan tenaga yang berterusan. So takde la kelaparan dan keletihan sepanjang berpuasa.


Zinc Complex
Beli 3 percuma 1





Zinc antara mineral penting yang diperlukan oleh tubuh manusia. Kekurangan zinc akan menyebabkan tubuh menjadi lesu, hilang selera makan, keguguran rambut dan luka lambat sembuh. Kekurangan zinc juga boleh menyebabkan mati pucuk di kalangan lelaki. (Takut woi) So jangan pandang remeh kekurangan zinc ye. Hebat kan penangan zinc ni. Sebab tu la zinc di suggest kan di dalam set kesuburan lelaki. Abang sado, makan zinc dengan vitamin E bagi mereka yang merancang untuk menimang anak.


Vitalea for children 
Beli 3 percuma 1




Seronoknya sebab promo vitalea for children diteruskan lagi. Memang kene beli tau terutama yang ada anak berumur 4 hingga 12 tahun. Makanan tambahan ni penting untuk kanak-kanak yang sedang aktif membesar terutama bagi anak-anak yang peaky eater. Aku memang bagi naurah makan vitalea ni. Rasanya sedap sangat sampai en. fuad pun selalu pow. Tensi ai. Dengan adanya promo ni, tak risau la kalau en. fuad pow sebab stok ada banyak. 

Dah tau kebaikan vitamin shaklee, mari PM atau wasap untuk order. Nak bertanya apa je pon boleh. Saya boleh melayan. Benda baik tak elok simpan sorang-sorang. Harus la di kongsi beramai-ramai. Mari berkongsi kebaikan vitamin shaklee bersama.

Love,
Mar

Shaklee Independent Distributor 
1091078

Comments

Popular posts from this blog

Naurah's 4th year birthday party di A&W

Resepi makanan bayi | Ikan merah masak tomato

Smart Reader Kids